.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت پرونده مربي و بازيكن پرسپوليس

مجتبي شريفي درباره وضيعت پرونده شيث رضايي به ابراز نظر پرداخت.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت:«شيث رضايي در کميته انضباطي حاضر شد و مواردي را مطرح کرد. ايشان در کميته انضباطي گفت که مصاحبه هايي که انجام داده، براي دفاع از خودش بوده و چهار شاهد دارد که ثابت مي کند، او به خانواده هاي هواداران پرسپوليس در دوبي اهانت نکرده است و در جلسه بعدي رسيدگي آنها را همراه با خودش مي آورد. البته ايشان گفت که به من توهين شده و عکس العمل ناخواسته اي نشان داده که قبول هم کرد، درست نبوده است.»

شريفي ادامه داد: «البته شيث رضايي گفت که اگر بي نظمي هم انجام داده، تنبيه هم شده است.در جلسه امروز قرار شد تا وکالت نويد مجد قوانلو براي شيث اعتبار داشته باشد. البته شيث رضايي شکايت متقابلي از علي دايي به خاطر برنامه نود هم دارد که خواستار رسيدگي به آن است که کميته انضباطي رسيدگي خواهد کرد. فيلم و شاهدان عيني را هم قرار است به کميته انضباطي ارائه کند. البته درباره مصاحبه خود شيث با برنامه نود تلقي شده است که اهانت هاي در لفافه به دايي شده که ايشان آن را تکذيب کرد و گفت چون حالت صحبت کردنش سريع بوده چنين تلقي شده است.»

رئيس کميته انضباطي درباره ثبت شکايت شيث در دادسرا گفت:« براساس اساسنامه بايد همه دعواي اهالي فوتبال در کميته انضباطي حل شود. ضمن اين که قوه قضائيه صلاحيت رسيدگي به همه شکايت ها به صورت عام را دارد اما بند يک ماده 64 اساسنامه فدراسيون فوتبال مي گويد که بايد در کميته انضباطي دعاوي فوتبالي ها حل شود واگر خلاف اين ماده اتفاق بيفتد، عضويت آن فرد در جامعه فوتبال به حالت تعليق و حتي منجر حذف وي خواهد شد. شرط رسيدگي کميته انضباطي هم به شکايت شيث از دايي پس گرفتن شکايت از دادسرا و ارجاع آن به کميته انضباطي است که شيث قول داده اين اتفاق بيفتد. البته شيث خواهان حضور خود علي دايي و حضور رو در رو با اوست.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.